#packaging fails №2

 

Перед вами продовження ряду публікацій на тему «основні помилки при замовленні упаковки». У нашої виробничої компанії ПРО100БОКС ми завжди приділяємо увагу усім найменшим деталям. Один невірний крок і пакування не вдалося. Воно може бути виготовлено ​​за всіма вимогами замовника, але не бути ідеальним пакуванням.

Ми професіонали у своїй справі і намагаємося вгадати та запобігти усім можливим помилкам, які можна зробити в процесі виготовлення пакування на замовлення.

У кожному конкретному випадку ми розписуємо і прояснюємо замовникам усі тонкі моменти в справі виробництва упаковки. Є клієнти, які намагаються вникнути в суть процесу, послухати аргументи і допомогти нам з'ясувати, що від нас вимагається. З ними легко і приємно працювати на будь-якому етапі. А ті, які закриті від конструктивної розмови і не розуміють, навіщо ми задаємо їм купу питань, в результаті, швидше за все, будуть незадоволені співпрацею.

Грамотний менеджер при складанні замовлення з виготовлення упаковки відразу виявить головні помилки, уточнить потрібні деталі. Однак є такі параметри, які не піддаються поділу на «правильно» і «неправильно».

Кожен раз, приймаючи нове замовлення на розробку і виробництво коробок з картону, ми стикаємося з різноманітними страхами, стереотипами, і забобонами. Їх не можна порівнювати з помилками, але життя вони ускладнюють.

• У клієнта немає розуміння кінцевого результату, який необхідно отримати.

В багатьох випадках замовник сам не знає, що він бажає бачити в результаті, і просить прорахувати різні варіанти упаковки. У фіналі такої неконструктивної розмови нам у 90% випадків не вдається знайти потрібну коробочку. Завдання не виконано. У залишку негативний осад від взаємодії з компанією.

Щоб уникнути подібних ситуацій ми переконливо просимо клієнта надіслати фотографію пакування, на яку нам потрібно орієнтуватися, перш ніж беремося за прорахунок або пропонуємо відповідний конструктив коробки, виготовлений нами раніше.

• Відсутнє уявлення про матеріали. У кожного з нас в голові свої уявлення і мультики. В основному клієнти хочуть коробку з палітурного картону, але не очікують, що ціна може відрізнятися в рази, від упаковки зі звичайного картону з печаткою.

Буває що їх лякає звичайне слово картон, тому що уява малює грубий ящик з втор сировини, не підозрюючи про дизайнерські матеріали з різноманітними кольорами та фактурами.

Все це можна поправити одним візитом у наш офіс. Ми надамо усі розкладки матеріалів що ми можемо використовувати при виготовленні пакувальних коробочок: від стандартної односторонньої меловки до дизайнерського картону чи папіру.

• Передача кольору.

Яку лекцію потрібно прочитати клієнтові, щоб попередити його про те, що передача кольору на екрані монітора і на виробі буде різна? Якщо необхідно отримати якийсь конкретний відтінок - використовуємо Пантон. Якщо потрібно подивитися перед запуском партії, як буде виглядати друк наживо - рекомендуємо зробити цветопробу.

Шлях до створення ідеальної упаковки складний і тернистий, але подолати його з першого разу все-таки можна. Звертайтеся в PRO100BOX. Ми знаємо про виготовлення коробок все.

Поділитись в