Заощаджуємо час та гроші при замовленні картонної упаковки
Важливе і гостре питання при замовленні виготовлення картонної упаковки: як не витрачати в пусту свого часу на маячню?
Перш ніж зробити дзвінок, або приїхати в офіс рекомендуємо вам описати ваш запит словами. Особливо якщо ви займаєтеся цим вперше. Ми вже ніби чуємо ваші заперечення: - «У мене немає для цього часу!», - «Ви фахівці, ви і розбирайтеся!», - «Я нічого в цьому не розумію. Підкажіть мені все, з самого початку!»
Так, ми дійсно вже з'їли не одну собаку на виробництві різноманітної упаковки з картону. Але ми ніколи не досягнемо такого рівня, коли будемо точно розуміти яку коробочку, ви бачите у себе в голові.
Відкриємо вам невеличкий секрет. Близько половини наших замовників до кінця самі не розуміють, чого вони хочуть. Ми виключаємо запити, в яких вже є хоча б форма, яку ви змалювали не просто від руки, але хоча б в кривих. Всіх інших замовників ми просимо сформувати текстовий запит, щоб клієнт, перш за все для себе, коротко стиснув в рамках листа свої вимоги до майбутньої упаковки.
Письмове спілкування вносить деяку дисципліну в процес замовлення.
Однак ми все ще не розкрили тему, як можна заощадити свій час, при виготовленні картонної упаковки на замовлення. Підходимо до головного, і нічого складного в цьому немає.
У хорошій компанії, яка виробляє упаковку і дорожить своєю репутацією, вам одразу зізнаються, чи зможуть виконати ваш запит. Є багато нюансів по виготовленню, а можливості того чи іншого виробництва обмежено обладнанням.
Обмеження можуть бути пов'язані з матеріалом, розміром упаковки, складністю обклеювання або збірки, занадто великим або занадто малим тиражем.
Якщо замовлення цільове, менеджер детально вивчає всі вводні замовлення у письмовому вигляді. Якщо ви зателефонували і надиктували менеджеру завдання на прорахунок, в більшості випадків буде допущена помилка завдяки передачі інформації голосом.
Відвідати офіс виробника коробочок можна і навіть потрібно. На місці ви подивіться приклади робіт, якість виконання, в тому чи іншому матеріалі, зможете вибрати кольорову гамму дизайнерського картону. Однак перед цим варто пройти два етапи: опис завдання і отримання попереднього розрахунку для вашого тиражу. Якщо вам все підходить, сміливо плануйте візит в офіс.
Якщо клієнт забігає до нас в офіс з невиразною ідеєю в голові, як повинно виглядати його майбутне пакування, нічного путного з такого візиту не буде. Одне марнотратство свого та нашого часу.
Найкраще, що може статися у такому випадку, ми знайдемо і покажемо подібну роботу з пакування, виконану для інших замовників. Щоб не втрачати кілька годин на поїздку, перегляньте нашу галерею робіт. Можливо, саме там ви знайдете собі ідею, формат або концепцію вашої майбутньої упаковки з картону.
Дотримуючись цих нехитрих, навіть не правил, але побажань, саме від виробника картонної упаковки, ви зможете заощадити свій час, а, отже, і гроші. Також уникнути непотрібних допрацівань, коригувань і (тьфу-тьфу) кардинальних помилок в розмірах або конструктиві вашої упаковки, вже виробленої згідно невірних вхідних данних.